Monday, November 21, 2016

KENAPA SHAKLEE BUKAN BUSINESS LAIN??

Ramai yang tanya Wanie kenapa pilih Business Shaklee ni? First of all dah tentu Wanie dah rasa effect yang bagus dari penggunaan Shaklee ni. Sebab tu rasa terpanggil untuk membantu orang lain yang mempunyai masalah kesihatan.

Bila kita dah rasa sesuatu produk tu bagus kita akan rasa lebih yakin untuk kenalkan kepada orang lain. Dan orang akan jadi lebih yakin untuk beli dengan kita bila kita sendiri yang jadi testimoni. Kebanyakan customer Wanie adalah orang yang terdekat dengan kita, dorang ni la yang akan nampak perubahan kita. Pastu dorang risik-risik la ape yang kite pakai. Time tu la kite menjual produk kite. Tak susah pun kann??

Shaklee ni pulak company yang kukuh. Kalau korang nak tahu Shaklee ni dah hampir 100 tahun di pasaran US manakala hampir 20 tahun bertapak di Malaysia. So tak perlu takut kalau company bankcrupt ke orang atas bawak lari duit ke ape. Sebab kite tak melabur untuk kesenangan orang atasan. Macam mana Shaklee boleh bertahan sehigga hampir 100 tahun?? Dah tentu lah sebab product nya bagus. Sebab tu orang semakin percaya.

Produk Shaklee sentiasa SELAMAT, SEMULAJADI dan BERKESAN. Shaklee telah melaburkan lebih daripada USD250 juta dalam pembangunan produk yang lengkap, penyelidikan dan clinical test. Setiap tahun lebih kurang 83,000 ujian makmal dan kualiti dijalankan ke atas produk nutrisi dan bahan-bahannya sahaja.

Business Plan yang Menarik dan Adil. Sebenarnya Wanie tertarik dengan Business Plan yang tak menindas ahli bawah. Dalam organisasi Shaklee mengamalkan prinsip siapa yang berusaha dia akan dapat. Bukan duduk saja dan mengharapkan orang lain bekerja. Dalam Shaklee kita ditawarkan pelbagai peluang menarik. Contohnya Cash Bonus setiap bulan bagi ahli yang mencapai target jualan. Cash Bonus ni akan diberikan ikut point yang kite dapat dari setiap pembelian produk. Selain itu, ada Car Bonus, trip, pakej umrah dan pelbagai lagi yang menarik yang kite tak mampu nak lepaskan.

Kepada yang berminat untuk jana pendapatan sampingan untuk membantu family tu boleh la try business ni. Modal untuk jadi ahli RM80 seumur hidup. Korang tak perlu beli produk dulu. Dah jadi ahli yang sah, lepas tu korang boleh start menjual dengan cara share testimoni sendiri atau testimoni daripada group. Bila dah dapat customer baru lah order barang. Senang kan??? 
Tak kan nak tengok je orang dapat income 4 5 angka sebulan?? Bertindak lah sekarang. 

Untuk info lanjut boleh whatsapp Wanie 011 3314 7296




No comments:

Post a Comment

LinkWithin